Koskoca 86 milyonluk ülke Dünya kupasına gidiyoruz diye seviniyorsa,
Üstelik bu milli takıma en büyük katkıyı dışarda ki gurbetçi oyuncular veriyorsa,
Kupaya gittik diye villalar,milyon usd’lar saçılıyorsa,
Doktoru,mühendisi,avukatı vs. nerdeyse aç gezerken kültür seviyesi yerlerde olan TFF başkanı,idareci,oyuncular vs. paraya para demiyorsa,
Hak edenin değil lobisinin,medyasının kuvvetli olduğu takımların oyuncuları kadroya alınıyorsa,
Fizik gücü yüksek takımlara karşı iki maçta da Kerem denen 1,60’lık tipitipi ısrarla santrafor oynatan,Arda ve Hakan’a dokunamayan Montella gibi bir hocan varsa,
Ve en önemlisi kimse çıkıp “Kral çıplak” diye bağırmıyorsa herkes kendini sorgulamalı,
Bunları bu duruma getiren bizleriz,artık uyanma vakti,
Gözleri kapalı bir şekilde bu kadar futbol sevdalısı olursan sömürme dehaları seni yer bitirir,
Bu kadar para dönüpte Dünya arenasında bu kadar başarısız sonuçlar alan başka ülke var mıdır…??
İlk olarak Haiti ve biz elendik,merak edenler gitsin Haiti’deki futbol piyasasında dönen paralara baksın,
Artık lütfen sistemi sorgulayalım..!